aggressionsproblem?

Funderar ärligt talat på om jag har aggressionsproblem eller något ibland alltså.
Varför?
Jo, för att när jag var i puberteten (tror dock att jag haft det i mig redan tidigare än så men det var inte förrän då jag släppte ut allt) så var det inte ovanligt att jag kunde känna ett enormt hat för vissa människor. Inte minst min mamma.
Min mamma är underbar på många sätt och vis, men även hon har sina baksidor. Och det ledde till att jag kände ett sådant enormt hat mot min mamma. Nu tänker ni: "Men sluta, man kan inte hata sin mamma på det sättet. bla bla bla." Men jo, det kan man faktiskt. Även om man inte blivit illa behandlad av henne. Vilket jag inte blev.

Det hände många gånger att jag slog henne och var allmänt galen och aggressiv mot henne. Men det har dock hänt att jag blivit aggressiv och inte kunnat hantera det efter min pubertet också.
Så därför har jag funderat på om jag kanske är ganska aggressiv och kanske har lite aggressionsproblem.

Alla kan ju bli arga, men jag kan bli arg utan som helst anledning.

Många gånger så har jag varit så arg på någon, oavsett om jag känt personen eller inte, att jag velat döda den personen. Hur normalt är det när personen inte ens gjort mig något för att göra mig arg?
Jag har bara fått för mig att jag hatar den personen och då har jag blivit aggressiv och blivit så arg att jag velat döda personen.

Och jag är ganska säker på att om det är någon som börjar mucka med mig så är jag fullt kapabel till att döda någon.
Och, nej jag är inte normal!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0