don't know what to do

Jag hade ju lite bråttom när jag skrev förut idag.
Men jag åkte i alla fall dit och träffade min nya mentor. Och jag försökte förklara för henne vilka alternativ som jag funderade på, men jag är ändå inte helt säker på om hon förstod vad jag menade.
Nästa vecka ska jag i alla fall få åka på studiebesök till livsmedelsprogrammet och se vad de gör och sånt.

Men det är så svårt.
Det är så svårt att veta vad jag vill.
Jag vill gå kvar samtidigt som att jag inte trivs med de ämnena vi har på MP.
Ska jag leva på 1050 kr i månaden i 3 år till då?
Jag kanske inte ens vill hålla på med konditori och sånt efter 1-2 år på livsmedelsprogrammet. Och då kan jag ju inte hoppa av igen.
Då kanske det är bättre att gå kvar på MP och läsa till konditor efter gymnasiet?
Det är ändå bara ett år kvar.

Åh, jag är så kluven inför allt det här.
Jag vet inte alls vad jag ska välja.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0