hämtat ut min medicin

Idag efter skolan så gick jag direkt till apoteket och hämtade ut min medicin, Sertralin Teva, och som tur var så var det lite folk på apoteket så jag slapp vänta länge så det gick fort.
Dessutom så stod min buss och väntade på mig (inte bokstavligen) när jag kom till busstorget så det var bara att kliva på bussen utan att behöva vänta på den. Så då hade jag tur!

Resten av dagen ska jag väl bara ta det lugnt. Ska försöka få klart "storstadstjejen" också. Får se om jag får tid till att hinna skriva klart den idag!

Angående medicinen så ska jag inte börja med den ännu. Jag och mamma tyckte att det var bättre ifall jag började med den när jag kom hem från Sthlm eftersom att jag inte ätit den förut och man kan må lite dåligt av den i början och då tyckte vi att det var bättre ifall jag började med den när jag kommer hem.
Så jag väntar i typ en vecka till innan jag börjar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0