home is wherever I'm with you ♥

Det känns inte som att jag kom hem igår. Det känns mer som att jag åker bort och är här och hälsar på.
Men det är bara för att jag känner mig så hemma med min pojkvän. Så det känns inte alls som att jag är hemma just nu.

Det var verkligen jättejobbigt att åka hem igår. Övervägde flera gånger att strunta i att åka hem. Hade ju kläder så det räckte och sen så finns det ju tvättstuga där så. Känner nu att jag skulle åkt förra helgen istället för i tisdags. Men det visste jag ju inte innan. Inte lätt att veta.
Jag är i alla fall väldigt glad att jag åkte dit överhuvudtaget. Som jag tvekade innan om jag skulle åka eller inte. Ångrar mig inte!
Ångrar dock att jag åkte hem igår.

Några glada nyheter är i alla fall att vi kanske ses om 3-4 veckor igen i alla fall. Dock bara över en helg.
Då ska vi isåfall åka till hans pappa i Dalarna, jag åker härifrån och min pojkvän från Stockholm och så möts vi i Dalarna.
Hans pappa vill träffa mig och han ska gifta sig den 26 maj och han hade bjudit min pojkvän och mig dit men jag är ju i London då så det blir lite svårt att vara där på hans bröllop även om det skulle vara väldigt trevligt! Och då ska jag och min pojkvän försöka åka dit innan det istället. Men min pojkvän ska ju såklart på bröllopet också, men utan mig då.
Vilket är synd. Hade verkligen velat gå! Aldrig varit på bröllop.

Jag hoppas att jag kan åka då, för min morbror och min lillkusin (inkl. häxan och djävulsbarnet) kommer under påsken och jag vet inte om jag får åka till Dalarna då eftersom att de kommer. Men det tänker jag nog göra i alla fall även om de kommer hit. Kan träffa dem närsomhelst annars, vilket jag inte riktigt kan med min pojkvän och hans pappa.

Nu ber jag bara till Gudarna att vi kan åka dit då så jag kan träffa min pojkvän igen och lite fler av hans familjemedlemmar som jag inte träffat förut! 
Och jag ber även till Gudarna att jag inte förstör det här förhållandet en gång till, för då får jag nog ingen fler chans!
Please don't mess this up now, girl!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0