sömnlösa nätter

När jag var hos min pojkvän så sov jag inte jättebra, men det är för att man blir ovan att sova med någon och då vaknar man när den andre rör en och sånt. Men det gick bra efter ett par nätter. Det var ju bara mysigt när han kramade om mig som han alltid gör när vi sover.

Igår/natten till idag så sov jag lite mindre än 4 timmar. Och jag låg vaken i 5 timmar innan jag somnade. Jag var bara så jädrans pigg!
Vet inte om det är medicinen. Har inte känt av den något eller fått några särskilda biverkningar ännu så tror knappast att det är den.
Vi får väl se när jag somnar inatt.

I alla fall så kom min pojkvän på varför han mått lite konstigt sedan i fredags. Tänker inte gå in på varför eftersom att det är ganska personligt och det är ingenting man delar med främlingar.
Skriver det bara för att jag kom fram till att det kanske är därför han varit lite frånvarande och "kall" mot mig. Eller så är det bara jag som upplevt det så. Han kanske inte varit det utan det är bara jag som missuppfattat. Kanske är min medicin? Nej, jag vet inte.

I alla fall så ska jag ligga här i sängen i några timmar, beroende på när jag somnar, och se på The Hills.
Imorgon bär det av till skolan, en stund... (as usual)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0