cyklar till sundsvall, brb

Inte riktigt, men nästan. Har varit ute på cykeltur med mamma så nu kommer jag ha ont i rumpan imorgon. Cyklade ganska långt faktiskt.

Ikväll så ska vi till min kusin och fira henne för hon fyller år imorgon, men vi firar henne idag istället när alla är hemma och inte jobbar eller så. Vilket betyder att det blir tårta och kakor! Gillar ju dock inte tårta så mycket men kakorna äter jag gärna upp.

Imorgon så är det skola igen och jag vill verkligen inte. Skulle verkligen behöva sommarlov... I typ 5 år eller något. Usch.
Ska försöka att inte tänka på det så mycket och njuta av de sista timmarna av ledighet som jag har kvar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0