we've talked about this...

Det är andra gången som det här händer inom loppet av drygt en månad nu. Jag kan tänka mig att det är otroligt svårt för dig. Men jag tänker inte ha den här diskussionen med dig fler gånger.
Du har fått dina chanser, och jag kan tänka mig att det är sjukt svårt för dig att sluta. Men du kan inte fortsätta såhär.
Jag vill inget annat än att du ska finnas kvar här, för mig, för din familj och framförallt din lillasyster. Men jag vet inte hur länge till du kommer att finnas kvar om du fortsätter med det här.

Och jag vet hur mycket det här betyder för dig, att ha mig. Du har själv sagt att du vill inte förstöra det vi har.
Jag vill inte heller det, men jag kan inte hjälpa dig härifrån.

Du måste klippa alla band, med allt som har med det här att göra, annars kommer allt det du byggt upp förstöras. Mot din vilja. För jag vet att du inte vill det här.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0