kändes inte bra

Idag var jag till UPM och hittills så tycker jag att det funkar bra med den psykologen jag går till. Och jag har egentligen aldrig haft några problem med att gå dit. Oftast har jag tyckt att det varit riktigt skönt att få gå dit.
Men idag var det något som inte stämde.
Jag vet inte vad det var som gjorde det, men det kändes helt enkelt inte bra. Det kändes mest bara jobbigt att sitta där och prata. Typ som att "vafan, ska jag sitta här och prata för? jag mår ju bra så vad tjänar jag på att sitta här och prata om mig själv?" och jag har inte riktigt känt så innan.

Jag tror att det är viktigt för mig att jag fortsätter gå dit och fortsätter prata med någon. Men som jag mår nu så känns det inte som att jag behöver det. Möjligheten finns ju dock att jag kan anpassa träffarna lite med efter hur jag känner. Jag måste ju inte gå dit varje vecka. Men samtidigt så tror jag att det kanske är bra för mig om jag gör det ett tag till, särskilt nu när jag nyligen börjat med medicinen.
Får hoppas att jag inte fortsätter känna såhär.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0