vill sälja mina Jeffrey Campbell!

Jag vet att jag typ nyss köpte dem för sisådär 1700 riksdaler, men ändå.

Helst så skulle jag vilja byta modell med någon som har dem i svart mocka och inte i svart skinn, i storlek 36. Men det är typ ingen som har storlek 36 och har ett par JC-klackar i svart mocka.
Jag älskar skorna så det är inte det, vill bara inte ha dem i svart skinn.

Så om det är någon som vill köpa mina Jeffrey Campbell, som är använda ett par gånger utomhus men är i oerhört fint skick för minst 1500 kr så hör av dig genom en kommentar!

Och, är det någon här som har ett par Jeffrey Campbell i svart mocka storlek 36 och vill byta till mina i svart skinn så är det bara att höra av sig genom en kommentar!

Jag kommer dock att gråta om det är någon som vill köpa dem, haha! Mina älsklingar ju.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0