jag är duktig!

Idag har jag faktiskt varit duktig. Måndagar är den dagen som jag varit mest frånvarande under den här terminen. Har gått till skolan typ en måndag i månaden, om ens det.
Och har alltid haft sådan ångest över att gå till skolan på måndagar redan dagen innan. Men igår hade jag ingen ångest alls, det kändes inte ens jobbigt.
Så imorse pallrade jag mig iväg till bussen, utan problem och var i skolan heeeela dagen och gick på varje lektion. Det var inte ens jobbigt!

Imorgon börjar jag dock kl 11. Vilket inte är så roligt eftersom att vi i vanliga fall slutar 11 på tisdagar. Men jag får göra det bästa av situationen, det blir nog bra ändå!

Jag hade tänkt gå en promenad ikväll men eftersom att det regnar så struntade jag i det. Hjälpte istället mamma lite med hur man startar Wii och sådär. Ska väl ta mig en stunds träning jag med tror jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0