frånvarande

Igår hann jag inte skriva något här inne för jag var fullbokad hela dagen. Ungefär såhär såg min dag ut:
8.15-16.00 = skola
16.00-17.00 = möte med rektorn
17.00-17.45 = hem och äta något
18.00-19.00 = yoga vilket var sjukt jobbigt men skönt!
19.30-19.50 = duscha
19.50-20.40 = hundvakt
20.40-22.00 = tittade på tv med mamma
22.00-23.00 = kollade på film och somnad
e
Så ni kanske förstår att jag inte hade tid att skriva något.

Just nu sitter jag i skolan och vill hem. Har jobbat på bra och varit här hela tiden sedan i tisdags! Har bland annat fått klart 2-3 arbeten på de här dagarna. Men har fortfarande en hel del kvar att göra.

När jag kommer hem så ska jag sätta mig och plugga till kl 18 och då ska jag äntligen få starta min dator och ta det lugnt för en stund. För imorgon blir det full rulle igen! Måste plugga när jag kommer hem från skolan imorgon vid 14. Kul liv. Kommer antagligen ägna hela helgen åt att plugga också. Inte särskilt roligt men jag måste.

Skulle egentligen varit till UPM idag men eftersom att jag inte kan missa mer i skolan så var jag tvungen att avboka den tiden så jag får se när min psykolog ringer mig för att boka en ny tid. Hade dock behövt gått dit idag men what to do.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0