öm

Känns som att jag börjar bli sjuk. Har så otroligt ont i nacke och axlar, sen har jag fått en enorm förkylningsblåsa längst bak på sidan av tungan. Well, inte varit sjuk på ett bra tag nu så det är väl dags antar jag. Hellre att jag blir sjuk nu än när jag ska till London.

Jag är så otroligt seg idag, vet inte riktigt vad det är med mig. Vill göra något men samtidigt har jag inte orken till det. Ska ta en uppiggande dusch efter maten sen får vi se om jag blir något piggare!

Är i alla fall hemma från min andra hälft nu så ikväll blir det väl någon film med mamsen och papsen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0