lite sugen...

Måste erkänna att jag faktiskt är lite sugen på den här "lilla" godingen. Men det är ingen billig "liten" goding. Så vi får väl se när jag kommer ha råd att köpa den.

Å andra sidan så fotar jag ju dock inte jätteofta längre, vilket är otroligt synd, så jag kanske lika gärna ska behålla den jag har istället för att lägga ner så mycket pengar på något som jag kommer använda lika ofta som jag använder den jag har nu. Vilket känns som en gång i halvåret.

Men lite frestad blir man... (klicka för större bild)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0