LP-skiva

I julas så fick jag en LP-skiva med musik från The Wiz där Michael Jackson är med. De som känner mig vet att MJ är som en gud för mig, på en acceptabel nivå. Och så fick jag även en singel med Marlon Jackson.

Idag har jag utökat min LP-samling med en LP-skiva av Janet Jackson. Hittade även en av Jermaine Jackson för 5 kr men köpte den inte. Försökte hitta någon LP-skiva av Michael men det är sjuuuukt svårt att hitta. Bara Michael alltså. Jag har då inte hittat någon här i staden där jag bor. Och då har jag ändå suttit i dryga halvtimman på varje ställe och kollat på varje skiva som finns i lådorna men inte hittat någon.

Jag hittade LP-skivan jag köpte idag, av Janet Jackson, på en loppis inne i stan som vi var på en stund. Var även på en second hand-butik och kollade på LP-skivor, det var där jag hittade skivan av Jermaine.
Fast vi kollade inte bara på LP-skivor, kollade ju på mycket annat också. Men jag kollade mest på skivorna.
Eller innerst inne så letade jag frenetiskt efter en skiva med Michael som jag alltid gör när jag får syn på LP-skivor.

Idag blir det kebabtallrik till middag! (det känns som att jag äter det varje vecka nuförtiden...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0