nu kan jag träna hemma!

Att träna hemma kan ju alla göra, med eller utan dyra redskap. Igår så åkte jag med mamma till Elgiganten och köpte ett nytt displayskydd till min telefon och så köpte mamma ett Wii med balansbräda så nu kan vi träna yoga och massa annat hemma! Riktigt roligt faktiskt.
Sen fick vi även med mario kart och en ratt, skitkul! Ska gå på stan någon dag och se om jag kan hitta några roliga spel till det. Så man har lite fler.

Sen efter det så skjutsade mamma mig till min andra hälft så jag spenderade kvällen och natten där. Väldigt trevligt, vi såg film, åt godis och skrattade som vanligt!

Imorgon är det skola igen, men jag har faktiskt inte så himla mycket ångest inför det som jag brukar. Skönt.

Nu ligger jag i sängen och ska snart se på film, men först så ska min älskling ringa mig och säga godnatt.

Hoppas att ni har haft en bra helg, och imorgon ser jag framemot träningsvärken jag kommer ha. Eller?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0