april, april

Ärligt talat så tror jag att vädret skämtar med oss idag bara för att det är 1a april - you know why? Jo, det har varit snöstorm här till och från heeeela dagen och kallt så in i bängen. Så ja, jag tror att det är vädrets sätt att säga april, april och räcka ut tungan åt oss för att vi hoppats på att våren var kommen. Men icke.

Det är alltså en ny månad nu. Ny månad vilket betyder nya möjligheter, en månad närmare till London-resan, närmare till sommaren, närmare min vuxenårs-dag och förhoppningsvis bättre tider.
Jag hoppas att april har mycket gott att erbjuda mig och resten av världen! Sen hoppas jag på att det är en positiv månad överlag. Jag ska i alla fall försöka vara så positiv som möjligt, som jag försökt vara de senaste 2-3 månaderna vilket funkat ganska bra. Har inte mått fullt lika dåligt i alla fall.

Jag är inte den som ger upp i första taget.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0