för dig som gillar kläder!

Om du är som mig och fullkomligt ÄÄÄÄLSKAR kläder så tycker jag att du ska bli medlem på fashiolista.com!
Jag blev medlem idag och tycker att det är riktigt trevligt att ha ett place där man kan spara och dela sina klädstilar med människor från hela världen.

Dessutom är det ett perfekt sätt att hitta nya och snygga kläder. Vilket är hur bra som helst!

Så bli medlem på fashiolista tillsammans med mig ♥

<div style="width: 180px; margin: auto;"><iframe frameborder='0' height='362' scrolling='no' src='http://www.fashiolista.com/widget/badge/127799/' width='180'></iframe></div>
Klicka här för att komma till min profil -> LÄNK!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0