insåg just en sak

Jag insåg för en stund sen att det är onsdag imorgon och att jag måste packa.
Jag insåg för en stund sen att det är torsdag efter onsdag och då åker ju jag.
Jag insåg för en stund sen att det är bara ca 2 dagar tills jag får träffa min älskling igen.

Det känns som att jag nyss träffade min pojkvän, typ en månad sen, men det känns som typ förra veckan. Det har gått så himla fort! Älskar våren för den försvinner som i ett nafs. Och då kommer sommaren, älskade sommar ♥

Jag har ingen skola imorgon så jag har hela dagen till att packa ner allting som jag ska ha med mig på torsdag.
Lite läskigt. Lite nervöst.
Jag ska åka till ett ställe där jag aldrig varit förut, till människor jag aldrig träffat förut och vara där i 5 timmar helt ensam tills min pojkvän kommer. Sjukt läskigt ju!
Även om jag tror att de är jättetrevliga så är jag bäst på att föreställa mig det allra värsta. Det gör jag alltid.

Det ska bli spännande men det kommer vara sjukt läskigt!

Nu ska jag se en film, funderar på vad för någon, och sen får vi se när jag somnar. Hoppas ni sover gott inatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0