konfirmation

Har varit på konfirmation idag och efter det var det lunch och fika, vilket var jättegott, och därför har jag inte kunnat skriva något idag.
Men nu är jag hemma igen och ska andas ut!
Det har varit en trevlig dag med många människor som jag förvisso egentligen inte känner jätteväl men det var trevligt i alla fall.

Längtar tills på torsdag för då får jag träffa min älskling igen! Känns som att vi nyss träffades, men det är en månad sen lite drygt. Men det ska bli skönt att få träffa honom igen över en långhelg, så jag är borta hela påsken.
Så till veckan blir det att packa igen, dock ska jag inte alls ha med mig så mycket den här gången, haha.

Hoppas ni har haft en bra helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0