mila kunis - vackraste kvinnan i världen

Ärligt talat, Mila Kunis måste seriöst vara den vackraste kvinnan i världen. Hade jag haft chansen så hade jag mer än gärna gift mig med henne, förutsatt att hon är lika fin på insidan som på utsidan.

Just nu ligger jag och tittar på Black Swan där hon är med. Sen är hon med i Friends with Benefits också, och den är ju sjukt bra! Frågan är bara hur jag ska bli trött när man ser en sådan vacker kvinna.
Det är typ som att somna till en film med Johnny Depp eller Will Smith... Nej. Inte acceptabelt.

Jaja, vi får väl se när jag somnar helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0