sista inlägget

Det här kommer bli mitt sista inlägg innan jag åker imorgon. Kommer ha dötrist de där 5 timmarna helt ensam på bussen. Får nörda Temple Run och lyssna på musik. Blir dock så lätt åksjuk när jag håller på med något när jag åker bil/buss/tåg. Men det ska nog gå bra ändå.

Jag vet inte om jag kommer kunna uppdatera bloggen nånting när jag är borta. Eller om jag ens kommer att ha tid till det, eller lust för den delen.

Så om jag inte skriver något förrän möjligtvis måndag-kväll så får ni ha en trevlig påsk! ♥



Kommentarer
Anneli

Hoppas det kommer gå bra därborta! Glad Påsk!!

2012-04-05 @ 10:42:47
URL: http://annelif.soclog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0