städdag + packdag

Idag är nog en liten städdag. Mamma kom hem och påminde mig om att damma på mitt rum och att plocka ur diskmaskinen. Så det har jag gjort.

Dessutom så är det ju en packdag också. Måste packa ner allt som ska med. Förutom tandborsten och tandkrämen som jag måste använda imorgonbitti innan jag ska till skolan.
Så ikväll blir det en dusch och packa ner allt som jag inte ska använda imorgon. Men det blir inte så mycket packning. Får bli två par jeans, några tröjor och lite annat användbart. Men något mer behövs inte. Så det blir lätt packning den här gången! Är ju bara där 4 hela dagar i stort sett.

Hoppas ni har en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0