typiskt

Det känns inte som att det här har varit min dag riktigt.

Först så hade någon (vet dock vilka) limmat igen mitt hänglås till mitt skåp på skolan, vi fick dock upp det så det var lugnt.
Sen så kom jag på att jag hade glömt mina vantar i klassrummet men när vi kom in i klassrummet så var de inte där så jag hoppas att läraren tog med sig dem till lärarrummet så jag kan kolla efter dem där.
Men det är seriöst mina favoritvantar! Bästa vantarna jag haft ju. Skit också.

Sist men inte minst så har det snöat typ hela dagen idag. Vi har tydligen inte haft tillräckligt med vinter. Jag hatar vintern. Det känns som att vintern är i typ 1 år och sommaren i 2 veckor. Däremot så smälte snön direkt när den hamnade på marken men ändå. Det ska ju vara vår nu!

Imorgon kan det vara min sista dag i skolan. Beroende på om jag får gå kvar eller inte. Det känns bara som att hela den här terminen har bestått av att gå på möten hela tiden. Och imorgon är det ett möte igen. Dock med rektorn den här gången.
Och imorgon måste jag bestämt mig för hur jag ska göra. Men jag har inte direkt bestämt mig än, det är så svårt. Vet inte alls hur jag vill göra.

Däremot så känns det skönt att efter imorgon slipper jag fundera. Slipper fundera på samma sak som jag funderat på jättelänge nu. Dock så vet jag att vad jag än väljer så kommer jag att ångra mig på något sätt. Men vi får väl se helt enkelt.

Längtar inte...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0