2 veckor till...

Var ju på mötet idag och det gick faktiskt bra. Bättre än jag trodde.
Vi pratade om alla möjliga alternativ och sen fick jag ju veta vad som det var bäst möjligheter och sånt.
Det vi kom fram till är att lärarna ska sätta lite press på mig i 2 veckor nu och se om det ger något resultat.
Så jag kanske gör uppgifterna. Och 2 veckor är ju inte länge, så får väl helt enkelt se att det går. Inte för att jag just nu, idag, eller som jag mår just nu, tror att det kommer funka men. Då har jag ju provat i alla fall.

Och jag vet att man inte ska gå in med den inställningen. Men försök ha en annan inställning när du har så jävla mycket ångest att du knappt kan andas normalt och du har en motivation som ligger på tusen på minus-skalan över motivation.
Och vet att det inte är någon som sagt något. Blir bara arg och less på mig själv.

Ska dessutom få gå till ett ställe där man kan få stöttning med att kanske få en praktikplats samt skriva CV'n och sånt. Ifall jag skulle bestämma mig för att hoppa av skolan helt och sådär.
Ska i alla fall dit och se hur det känns. Känns det rätt så är det väl bara att fundera och satsa, känns det fel så är det bara att skita i det.
Men då vet jag ju i alla fall!

Jag mår fortfarande inte bra.
Och jag vill inte prata om det.
Vill spola tillbaka tiden. 
Ångrar mig så mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0