and then you wake up and you want to die...

Har ni någon gång sovit och drömt något och sedan när ni märker att ni börjar vakna till liv så vill ni inte.
För att din verklighet är så otroligt miserabel just nu att du bara vill försvinna?

Igår ville jag dö.
Det är sällan jag vill det.
Och jag tycker att det är konstigt att jag inte är självmordsbenägen så dåligt som jag mår.

Idag vill jag inte dö.
Men det finns mycket jag skulle vilja ha osagt och ogjort.
Jag vill spola tillbaka tiden.

Eller så vill jag ha möjligheten att kunna göra som med en bild eller ett textdokument som man har sparat på datorn.
Att markera den och trycka på delete. Och sedan rensa det från papperskorgen så det inte ens går att få tillbaka.
Borta för alltid.

Just nu vill jag nog helst av allt bara glömma...
Glömma det vi hade.
Allt vi gjorde.
Allt det du sa.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0