är det här verkligen bra för mig?

Mina tankar snurrar runt väldigt mycket just nu.
Oftast är det tankar som låter : Hur ska jag göra?
Den här tanken är också sådan.
Vill jag verkligen det här?
Mår jag bra av det här?
Är det värt det?
Värt all skit men samtidigt all lycka?
Kan jag bli lycklig igen genom att välja att gå?
Genom att välja att lämna det här bakom mig?
Kommer jag må dåligt och ångra mitt beslut om jag gör det?
Vilken väg ska jag ta?
Den vägen där jag går ensam
eller den vägen där jag går med den jag älskar?

Det jobbiga är att ena dagen är jag fullkomligt säker på att jag vill gå den vägen med den jag älskar.
Men idag är jag fullkomligt säker på att jag ska gå den vägen där jag går ensam.
Och idag är jag fullkomligt säker på att jag kommer må bäst av det.
Men imorgon kanske jag är fullkomligt säker på att jag inte vill gå ensam. 
Kanske är det på grund av att jag inte riktigt vill släppa taget?
Just nu känns det som att jag vill det.
För idag känner jag att jag måste fokusera på mig själv. Vad jag mår bäst av.
För varje dag lutar det mer och mer åt att jag vill gå på vägen ensam....

I'm sorry, bur I don't wanna go.
I have to let go of your hand.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0