du förvirrar mig

I put my faith in you.
I lost my heart, 
I lost my mind.


Ena dagen känns det som att du inte ens vill tänka tanken på att vara tillsammans med mig igen.
Andra dagen så säger du puss och att du saknar mig.
Och idag så vill du till och med träffa mig igen.

Jag blir så förvirrad och vet inte om jag ska tro på det.
Glädjas av det.

Jag vill träffa dig igen, verkligen!
För du är en underbar person.
Och du säger att jag är detsamma.

Du ska veta att den meningen som du sa till mig idag snurrar runt och runt i mitt huvud och jag hör den om och om igen...
"Du har förtrollat mig. Jag måste höra din röst."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0