har inga tårar kvar att gråta...

Jag åt ingenting igår.
Fick i mig tre tuggor sedan ville jag bara spy.
Funderade på hur jag skulle kunna sova med den ångesten jag hade och fortfarande har.
Men jag somnade av total utmattning till slut.

Jag ska inte till skolan idag.
Men jag måste ändå in till stan för ska till UPM klockan fyra.
Jag tänker inte berätta vad som hänt.
Jag skäms alldeles för mycket för att ens berätta för någon.
Vet att det kan hjälpa att prata om det.
Men inte den här gången.

Jag vill inte vistas bland människor alls på ett tag.
Blir äcklad av mig själv.
Alla kommer bara tycka synd om mig och det vill jag inte.
För det är inte synd om mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0