I got the whole world in my hands

Har den låten i huvudet. Därav rubriken.

Kom ganska nyligen hem från pizzerian där jag och mamma åt middag idag. För mig blev det en kebabtallrik då jag åt pizza förra helgen.
Trodde inte alls att jag skulle orka äta så mycket som jag gjorde. Åt upp mer än halva, vilket är olikt mig.
Kanske min "diet" går åt rätt håll och min magsäck blivit större? *hoppas*
Det känns som att jag är den enda som försöker gå upp i vikt, these days!

Har så mycket tankar i huvudet och vet inte riktigt hur jag ska göra.
Men imorgon ska jag till stan och se om jag hittar något att shoppa - var längesedan!
Och då ska jag även träffa min bästa vän aka syster, så då kanske jag får rensa tankarna lite.
Hon är ju bra på det där med att diskutera såna här saker med mig.
Dock är jag inte den som vill belasta mina närmsta vänner med alltför mycket drama, för det vill jag själv inte bli utsatt för.
Så jag hoppas att jag inte alls upplevs som sådan!

Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag njuta av min choklad som jag köpte idag efter skolan som belöning!

Btw, så skulle jag väldigt gärna ha tillbaka mitt lena, fina och friska hår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0