jag kan inte låtsas längre...

Jag kan inte dra på mig min glada mask längre.
För jag bryr mig inte längre.
Det finns ingenting i mitt liv som spelar roll längre.
Jag skiter i allt.
Mitt liv är inte värt någonting längre.
Och jag har ingenting att leva för.
Leva för mig själv?
Eller hur.
Vad fan är det att leva för.
Jävla äckel!
Jag kan inte låtsas vara glad inför andra längre.
Jag är alldeles för förstörd för att ens orka dra på mig den.
Eller ens orka bry mig om att göra det.

"Jävla äckel..."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0