jag vet inte riktigt

Idag är en sån dag då jag inte riktigt vet.
Jag vet inte vad jag tänker på.
Jag vet inte riktigt hur jag mår.
Jag vet inte riktigt vad jag vill göra.
Och framförallt, jag vet inte alls hur jag ska göra med skolan.
Det funderar jag mest på varje dag, skolan. "Hur ska jag göra?"
Får väl se om huvudet kvicknar till senare, för just nu är jag ganska tom.

Jag ska snart ta en dusch, när jag orkar masa mig härifrån ner till duschen. Sen ikväll ska jag inte göra nånting.
Se på tv och fortsätta sticka på min halsduk så den blir klar någongång.

Imorgon ska jag försöka baka något från den boken jag fick av mamma. Sen så kommer min kära syster hit och är mitt middagssällskap och filmsällskap under kvällen! ♥

Skulle vara mysigt med en lite vovve till sällskap här hemma.
Då har jag sällskap under mina promenader också! Perfekt ju!
Får tjata lite mer på mamma och pappa, för det är ju faktiskt ganska säkert att det blir en vovve i år!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0