matkoma

Sitter i matkoma nu, har haft det i drygt en timma nu, men jag får skylla mig själv som skulle proppa i mig så jävla mycket mat på kinarestaurangen!
Men det är ju så gott!

Mitt psyke är inte på topp just nu och jag vet inte riktigt ut eller in längre.
Att känna riktig lycka har jag glömt hur det känns.
Jag vet att jag har känt det. Men jag minns inte hur det känns.
Jag har inte mått "okej" på väldigt länge för mår mest dåligt varje dag nuförtiden.

Det känns som att jag har tappat mig själv på vägen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0