my day, everyday

När jag kollar på min blogg så känns det som att komma ut i cyberspace!
Vilket är lite roligt för min blogg är ju en liiiiiiiten minimal del av hela cyberspace!
Men jag gillar det, är ganska nöjd.


Idag slutade jag 11.15 som vanligt.
Det enda jobbiga är att jag har en sån dötrist lektion att det egentligen inte ens är värt att gå dit.
För jag hatar verkligen den kursen. 
Har sagt det förut, det är Text-kursen som är så förjävlig.

Alltså har jag varit hemma ett bra tag men har helt enkelt inte bloggat förrän nu.
Jag tänkte göra det men sen kom jag på att jag skulle göra något, sen tänkt jag blogga, men då kom jag på att jag var tvungen att göra något annat först.
Så det blev inget inlägg. Förrän nu.

Jag har ju dock ingenting roligt att berätta men.
Jag skriver ändå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0