ska jag eller inte?

Nu står jag inför ett val.
Stockholm på lovet för att besöka mitt ex och spendera alla mina riksdaler jag äger och har på den resan och vistelsen där 
eller
Stanna hemma på lovet, inte träffa mitt ex och ha pengarna tills jag åker till London i maj?

Varför ska jag åka?
- För att jag får träffa honom igen.
- För att det är roligt att umgås med honom.
- För att jag fortfarande gillar honom.
- För att jag kanske åker därifrån och är mer än vän med honom.
- För att det känns som att jag kommer att ånga mig om jag inte åker.
- För att det känns som att han kommer bli ledsen om jag inte åker.
- För att han kanske slutar prata med mig om jag inte åker.

Varför ska jag inte åka?
- För att jag inte vet om jag faktiskt vill träffa honom igen.
- För att jag inte vet om jag faktiskt vill vara mer än vän med honom.
- För att jag vill använda mina pengar till London istället.

Åh... Jag vet inte hur jag ska göra...



Kommentarer
Ebba ♥

omg nej va synd att ni gjorde slut.. :( jag tycker att han ska komma och träffa dig istället så sparar du både pengar och du kan berätta dina känslor för honom, kraaam

2012-02-26 @ 16:54:20
URL: http://ebbaholmlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0