skrivit

Idag är det måndag vilket betyder att det är en ny vecka.
Är inte i skolan idag och jag ska inte till UPM idag heller så hela dagen ska jag vara hemma. Det är ingen sol ute idag så det är inte direkt så trevligt att gå ut.
Jag ska titta och jämföra billigaste resor till Stockholm också. Funderar på ifall jag ska åka på tisdagen istället för på onsdagen. Men jag vet inte.

Jag vet fortfarande inte om jag vill åka. Men samtidigt så känns det som att jag vill åka.
Ena stunden är jag stensäker på att jag ska åka, andra stunden vet jag inte. Det är oerhört frustrerande.
Men jag ska jämföra resor i alla fall för det känns som att jag kommer att ångra mig ifall jag inte åker.
Så det är väl vad jag kommer att spendera min eftermiddag åt. Jämföra resor, wihoo!

Har suttit och skrivit hela förmiddagen. Har skrivit på "storstadstjejen" så det kommer komma upp en del varje dag tills den är så gott som klar.

Imorgon är det möte på skolan och jag slår vad om att mamma och pappa har glömt bort det så jag får påminna dom om det när de kommer hem sen. Då kommer det bli så att jag inte kommer att fortsätta gå i skolan utan jag kommer få ett annat alternativ som jag kommer att välja. Och jag hoppas att mamma och pappa tycker att det är ett bra alternativ.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0