sunday, the sun is shining today

Min vän har precis gått hem och nu sitter jag här.
Det var nog bra för mig att få träffa henne för det känns som att man fått prata om mycket och haft roligt. Vilket är viktigt när man är deprimerad. Man får tänka på något annat för en stund.

Igår efter att vi ätit på pizzerian och handlat godsaker på ICA så gick vi hem till mig och såg på film. Det blev Baksmällan II och Baksmällan I (vi såg tvåan först för vi är inte som alla andra) sen tittade vi på Dear John också innan vi besökte sängen och umgicks med John Blund.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0