vårsol

Vaknade imorse, utvilad och ganska välmående i psyket för första gången på länge.
Jag tittade på mobilen och såg att min bästa vän aka syster hade skickat ett sms där hon frågade om jag ville gå på middagsdejt med henne idag.
Och självklart sa jag inte nej! ♥
Så om drygt en timma kommer hon hit och ska låna min dusch sen ska vi dra till favoritpizzerian och äter middag. Tror det blir en kebabtallrik för mig! Mums.

Idag har jag hunnit med att duscha, kollat på kakel till vårt nya kök och suttit ute i vårsolen.
Solen är fortfarande framme och jag känner mig mycket piggare efter att jag fått vara ute i solen en stund.
Det är dessutom ljust ute när jag står och väntar på bussen på morgonen nu också, vilket är otroligt skönt!

Trots att det blir ljusare om dagarna och att våren närmar sig så är mitt psyke långt ifrån på topp.
Men jag försöker vara så positiv som det går.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0