10 saker du inte visste om mig

1. Jag måste alltid göra vissa saker i en viss ordning. Typ som när jag borstar tänderna borstar jag först nere till vänster, nere till höger, uppe till höger och uppe till vänster.

2. Jag är väldigt bestämd. Har jag bestämt mig för något så är det så och ingenting kan få mig att ändra mig.

3. När jag tog min första livmoderhalscancer-spruta så stack hon mig tre gånger innan hon stack rätt.

4. Jag har aldrig spytt på fyllan, dock varit väldigt nära en gång.

5. Jag har sån fobi för att spy att jag får panikattacker och börjar hyperventilera när jag hör/ser någon spy.

6. Jag har ett hjärtfel som gör att en av mina hjärtklaffar inte sluter tätt vid varje slag.

7. Jag hatade min mamma när jag var i puberteten.

8. Jag älskar sommaren och skulle helst bo i ett tropiskt klimat året runt.

9. Jag ska operera käken. De ska dela den på mitten och flytta fram den för att jag nästan har underbett och min överkäke är för liten i jämförelse med min underkäke.

10. Jag har fått ett erbjudande om att plastikoperera mig. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0