äntligen får jag slappna av ... nästan.

Idag har varit en ganska hektisk dag för mig. Har haft mycket att göra. 

Först ut på listan var att ta blodprov. Mamma kom och hämtade mig och så följde hon med mig (eftersom att jag hatar nålar) men måste säga att jag oroade mig i onödan för han som tog blodprovet på mig var jätteduktig! Så nu är det bara att hoppas på att allting är normalt.
Efter det så skjutsade mamma hem mig och då plockade jag ur diskmaskinen och så packade jag ner alla kläder jag ska ha med mig till Stockholm.

Men det tar inte slut där, efter att jag varit hemma i ett par timmar så skulle jag iväg igen. För hade nämligen tid på UPM kl 16 idag. Men jag hade inte så mycket att säga så det tog bara 20 minuter.
Nu kanske ni tror att det tar slut där?
Men nej, det gör det inte. När jag varit på UPM så tog jag bussen upp till min vän och återlämnade hennes busskort och sen åkte jag hem.

Kom hem för snart en timma sen och då gick jag direkt och duschade.
Och så tänker jag att äntligen så får jag slappna av. Men då kom jag ju på att jag ska packa ner all elektronik och diverse saker imorgonbitti.

Får inte glömma att ta med mig laddare till telefonerna (ja, jag har två) för det skulle bli lite jobbigt om jag glömde dem hemma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0