busy, busy day

Nej, inte särskilt busy day men jag har ändå gjort någonting idag.

Var sjukt trött imorse och min älskade pojkvän påminde mig om att jag skulle till UPM idag, vilket jag helt hade glömt bort. Och självklart så visste jag att jag inte kunde somna om då så jag fick gott kliva upp och äta frukost så jag kunde åka iväg när det var dags.

Det var väl ingenting nytt på UPM. Eftersom att jag fortfarande tampas med samma gamla tankar så blir det lätt samma hela tiden men. 

Vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Vi får se vad som erbjuds helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0