då var vi där igen

Jag vet inte hur många gånger vi har haft den här diskussionen förut. Jag kan inte säga något mer än det jag redan sagt till dig de tidigare gångerna vi har haft den här diskussionen.

Det jag uppskattar är att du är ärlig, trots att det är svårt för dig och jag uppskattar att du är det för att du inte vill förstöra det vi har.
För det visar bara hur mycket jag betyder för dig och hur mycket du älskar mig. Och enda anledningen till att jag blir ledsen och lite sårad är för att jag bryr mig om dig och jag önskar att jag kunde hjälpa dig på alla möjliga sätt. Men det är inte det lättaste när du inte är här i samma stad som mig. Skulle du bo här så skulle jag kunna hjälpa dig på ett helt annat sätt som skulle kunna vara mycket bättre.

Jag hoppas bara att det här får ett hastigt slut innan Dem tar dig ifrån mig ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0