"... du är nu anmäld som bostadssökande."

Sådärja! Då var vuxenlivet startat, redan innan jag ens blivit myndig. Så, varför är jag nu anmäld som bostadssökande? Jo, det ska jag berätta!

Min pojkvän vill flytta hit från Stockholm men då måste han först få ett jobb här. Och eftersom att han inte kan stå i bostadskö här för att man måste vara folkbokförd här så måste jag stå i bostadskö. Därför är jag alltså bostadssökande.
Men han måste ju som sagt ha ett jobb först så han kan betala hyra. Och för att jag ska kunna bo med honom måste jag också ha ett jobb. Så att vi kan dela på hyran. 
Jag hoppas verkligen, verkligen, verkligen att han flyttar hit snart!

På fredag ska jag till studievägledaren och prata med en som har hand om projektet med praktiken och prata om praktikplats och sånt där. Sen ska jag även till UPM på fredag. Då har jag ätit min medicin i 5 dagar och har tagit full dos en dag.

Imorgon är det torsdag och jag ska försöka vara i skolan hela dagen. Fast jag försöker varje dag och det slutar ändå med att jag går hem efter lunchen. Jag klarar bara inte av det helt enkelt.

Ikväll ska jag iväg på yoga. Inte varit på yoga på två veckor nu! Så behöver verkligen det.



Kommentarer
william

får vuxen poäng av mig:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt sagt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Thinking Of You" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-03-14 @ 17:02:07
URL: http://funnyones.blogg.se/
Anneli

Håller tummarna på att han flyttar upp till dig!

Vad äter du för medicin? Blev det citalopram?

kram

2012-03-14 @ 19:48:27
URL: http://annelif.soclog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0