familjen utan kök

Alltså, seriöst? Vem fan har inte ett kök i sitt eget hem?!
Vi.

Nu är i alla fall snickaren klar med alla skåpluckor och lådor, så det enda som fattas nu är:
- ny kran till diskhon så vi kan spola vatten i köket igen.
- ny fläktkåpa så vi kan laga mat hemma.
- lägga nytt golv.
- måla om.
- ny kyl & frys.
- ny spis.
- ny diskmaskin.
Det kommer ta ett tag att bli klar med allt. Sen är ju köket inte det enda som vi renoverar heller, hehe. Familjen som renoverar allt.

Men det viktigaste är väl att vi i alla fall fixar så vi kan laga mat hemma, resten kan vi ju ta lite eftersom.

Vi ska äta ute idag också, undrar vad det blir idag då. Hoppas på något nyttigare än kebabtallrik/pizza i alla fall. Men vi får se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0