for your information

- Jag tror oftast för bra om människor.
- Hade jag varit en kille så hade jag hetat Jesper.
- Något av det värsta jag vet är mörker och skog.
- Jag är otroligt slarvig.
- Jag ger mig inte förrän jag får som jag vill.
- Jag är sämst på att komma ihåg saker.
- Jag är laktosintolerant.
- Jag har svårt för att ha en kille som är yngre än mig.
- Jag ska någon gång i livet bo utanför Sverige.
- Jag är mörkrädd (lindrigt).
- Jag är 157cm lång, fast det var ett tag sen jag mätte mig.
- Jag vill gå upp minst 5 kg.
- Jag har grova humörsvängningar.
- Jag är expert på att dölja mina känslor.
- Jag hatar fördomsfulla människor.
- Jag måste äta choklad när jag har mens. Fast jag har typ aldrig det längre men ändå.
- Jag har världens sämsta tålamod.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0