fredagsmys

Efter skolan idag så åkte jag bara hem och tittade på gamla videofilmer från när jag var liten. Haha så söt jag var!
Såg ut som en sumobrottare när jag var liten för jag älskade mat, undra vart allt det tog vägen!

Min mamma har lånat min dator idag för att plugga lite så har inte kunnat skriva något tidigare.

I alla fall så är det fredag och det är skönt.
Ikväll är jag och mamma ensamma hemma så vi kommer nog se på någon film tillsammans.
Mer än så blir det väl inte.

Just nu så sitter jag och tittar på AFV på youtube och äter lite godis som jag köpte idag på skolan.
Ska försöka hitta lite nya filmer att tanka hem. Har inte laddat hem någon ny på ett tag så det börjar bli lite uttjatat med att alltid ha samma filmer att titta på hela tiden (har nästan 200 st men ändå).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0