frusen

Har varit ute mest hela dagen.
Först så åkte jag med mina föräldrar och köpte färg till vårat kök som vi ska renovera, sen så shoppade jag och mamma (eller ja, mamma betalade) två tröjor på Lindex.
När vi kom hem så duschade jag och efter det gick vi till min mosters stuga och grillade hamburgare som fick bli våran middag. Och där satt vi ute en stund så blev ganska frusen om fötterna.

Ikväll ska jag nog åka till min kära vän och utföra ett uppdrag. Vi får se vad vi hittar på sen.
Jag måste fotografera nya bilder på henne också för hon vill ha en ny header.
Hmm... Måste komma på något.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0