haircut

Jag har varit ganska effektiv idag. Först följde jag med mamma till Coop och handlade lite och när vi kom hem så började jag baka.
Det tog sin lilla tid men efter ett tag så blev det i alla fall några blåbärsmuffinsar!

Sen har jag duschat och efter det så klippte mamma mig.
Det behövdes verkligen, men det klipptes inte så mycket. Bara lite på topparna och det som var slitet.
Mitt hår är ju typ förstört efter att jag blekte det till min naturliga hårfärg i januari(?) så det kanske blir lite bättre nu när jag klippt bort det slitna.

Ikväll ska jag tydligen sova hos min andra hälft eftersom att jag blev beordrad om att göra det.
Men innan det ska det ätas tacos till middag.
Ska försöka få min kära hälft att se någon skräckfilm ikväll, är sjukt skräckfilmssugen!



Kommentarer
Anneli

Tips på skräckfilm till dig. Har du sett the messenger? Med kristen stewart? Den är lagom på alla sätt!

2012-03-24 @ 18:27:12
URL: http://annelif.soclog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0