helg

Då var det helg igen. Den här veckan har gått sjukt fort!
Jag kände att jag inte orkade skriva något igår så det var därför det var tyst här igår.
Idag är jag ensam hemma eftersom att mina föräldrar har åkt till IKEA och kommer hem ikväll. Det betyder att jag ska äta middag med min andra hälft och sen ska vi ha filmkväll! Jag har inte träffat henne sen innan jag åkte till Stockholm (träffade henne igår på bussen men ändå) så det känns som att we need to catch up om lite saker som vi missat!
Middagen idag blir alltså kebabtallrik på favoritpizzerian.

Idag ska jag packa ur min resväska som jag fortfarande inte gjort sedan jag kom hem. Ska även skriva lite idag om lite saker som hände igår och lite kluvna tankar som jag har.
Sen ska jag även skriva lite om mina tankar och känslor om medicinen, är ju inne på min sjätte dag nu.

I think that's about it. Har nog inte så mycket mer på hjärtat just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0