hör och häpna!

Nu ligger jag i sängen och ska se på film tills jag blir trött och ska sova. Dock så kommer det nog ta en stund innan jag somnar för nu är jag ju van vid att sova ganska länge på morgonen eftersom att jag inte varit i skolan.

Har ju bara Svenska B och Engelska B nu, men eftersom att jag inte bestämt mig fullt ut ännu ifall jag ska gå kvar eller inte så ska jag försöka gå på alla lektioner tills vidare och göra mitt bästa under tiden jag är där.

Så hör och häpna, jag ska till skolan imorgon!

Vi får väl se hur det går. Nu har jag ju varit hemma i ett par veckor så kan ju ha hunnit "vila" upp mig lite. Och det bästa kanske är att gå kvar? Jag kanske orkar med det? Om jag får mer stöd hemifrån.

Jag ska försöka i alla fall och mer kan jag inte lova, och mer förväntar sig ingen heller.
Så imorgon kommer vara första dagen på flera månader som jag ska försöka gå hela dagen mellan 8.15 och 16.05. Hjälp...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0