hur det känns med medicinen hittills

Nu har jag ätit medicinen i 6 dagar, nästan en hel vecka alltså. Första 4 dagarna så åt jag bara halva dosen (25mg) för att smyga fram så jag inte fick så mycket biverkningar.
Dessutom så har jag alltid tagit tabletterna till frukost vilket har gjort att jag inte mått illa eller något sånt.

Biverkningar som jag känt av:
- har haft lite mer huvudvärk än vanligt
- varit lite yr
- tröttare än vanligt
- svårigheter med att sova
- hungrig i stort sett hela tiden
- skakis
- svårt att slappna av/varit spänd
- känt lite mer oro


Sen tror jag inte att det varit så mycket mer. Dessa biverkningar har varit väldigt lindriga så det har inte varit så att det är outhärdligt. Jag tycker hittills att det fungerar ganska bra. Men effekten av medicinen kommer ju inte förrän efter några veckor, och det är inte jag själv som kommer märka effekten utan det är mina anhöriga.
Så vi får väl se om det hjälper!
Jag hoppas på det.


GE MIG SOMMAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theperfectlife

Jag är en tjej som är inne på sitt 18e levnadsår. Den här bloggen skapade jag för att få skriva av mig, få skriva om saker som jag måste få skriva ut för att må bättre inombords. Det jag skriver om är mitt liv, mina känslor, mina tankar och mina problem.

RSS 2.0